Spil, spis og dans til sankthans klubmatch med aftenfest

Med 110 deltagere er antallet af spillere til golfklubbens store midsommermatch 22.-23. juni 2024 kommet op på et ganske flot niveau. Matchen er en holdmatch, hvor man spiller fire og fire sammen på 18-hullers golf både lørdag og søndag.

Der er stadig mulighed for at tilmelde sig.

Der er en lang række sponsorer til matchen og det betyder rigtig mange præmier – både til de heldige/dygtige, der vinder ved selve spillet, men også lodtrækningspræmer, så det er en god idé at blive til præmieoverrækkelsen søndag, også selv om holdet måske ikke har været på toppen golfmæssigt.

Blandt præmierne er en rustbehandling til bilen til en værdi af 4.500 hos A-R Roskilde. Derudover er der et fuldt sæt Srixon til den heldige, som laver hole-in-one (sponseret af proshoppen).

Men udover alt det golfmæssige så bliver der også plads til en masse hygge – både før, under og efter spillet. Under spillet bliver der blandt andet serveret bøfsandwich på hul 12 begge dage.

Lørdag aften er der fællesspisning og fest med dans til levende musik. Det bliver bandet ”Stagebreakers”, der spiller både danske og internationale hitis til et forhåbentlig fyldt dansegulv. Inden musikken serverer Restaurant Birdie en tapasmenu. Menuen koster 259 kr. eksklusive drikkevarer. Alle er velkomne til festen – både dem, der spiller matchen og andre klubmedlemmer og gæster. Der er også mulighed for at bestille brunch til 79 kr. både lørdag og søndag.

Bestilling af mad og tilmelding til festen foregår i Restaurant Birdie.

Sponsorerne til matchen er:

• Roskilde Golf Klub
  • A-R Roskilde
  • Otto Suensson Vine
  • Proshoppen v/Martin og Ditte
  • Restaurant Birdie v/Peter Lassen
  • Prop Vinbar
  • Jenners Seaside
  • BDO (Revision)
  • Tømremester E.H. og sønner
  • Restaurant Sallies
  • Egoista
  • Sparekassen Kronjylland
  • Rådhuskælderen
  • Schrøders Metal
  • USCIT V/Ulf Carlsen
  • Thormann
  • Alteq

Melder du dig med et hold til matchen, så husk at finde på et godt holdnavn. Her kan du se nogle af navnene på de hold, der allerede er tilmeldt – til inspiration til nye holdnavne:

• Pernille og gutterne
  • Kun en med skæg
  • Filurerne
  • Team Kanin
  • Hønseklubben
  • Hunden og de fire
  • Hvorfor gjorde jeg det ikke første gang

Tilmelding foregår i GolfBox og fristen er onsdagen før kl. 12. Det koster 200 kr. pr. person – 800 kr. pr. hold – at være med.

Alle med op til handicap 48 kan være med. I matchen spiller man stableford med 7/8 handicap og holdets tre bedste scores på hvert hul tæller.

Billedet er fra bande Stagebreakers.