Damer på Kattegattur i Sverige med spa og golf

17 friske damedagsspillere har været på golftur d. 1.-2. juni 2024 til Sverige, hvor vejret viste sig fra den særdeles venlige side med sol og ingen vind. Vi mødtes lørdag formiddag i Ringenæs golfklub, hvor vi fik en utrolig fin velkomstpakke med baneguide og en pose tee hver samt udskrevne scorekort.

Vi spillede første runde ved middagstid på en meget smuk og velholdt bane lige ud til Kattegat. Da dagens golfspil var overstået, blev vi indkvarteret på nogle meget dejlige værelser med en fantastisk udsigt over havet. Der var også mulighed for at få en tur i spaen på relaxterassen. Dagen sluttede af med god mad og hygge.

Søndag havde vi udslagstider fra kl. 10 og igen med solskin.

Opholdet på Ringenæs golfresort kan varmt anbefales.

Stor tak til damespillerne, som bidrog til, at vi fik en hyggelig tur med god stemning og godt humør

Samlede vindere i Ringenæs:

• Anne Vinther
  • Anne-Marie Vinther Larsen
  • Tættest på flaget: Tutter Blume (begge gange)

Dorthe Larsen, Damedagsudvalget

Her er fotos fra turen: