Spil med i året store holdmatch – med fest om aftenen

Årets store match, Midsommermatchen, bliver her i 2024 afviklet så tæt som muligt på den rigtige midsommer, nemlig lørdag og søndag den 22. og 23. juni 2024.

Har du ikke prøvet at være med før, så skulle du tage og overveje det. Du kan enten tilmelde dig enkeltvis og blive parret med andre ”enlige” eller du kan tilmelde dig med tre andre.

Midsommermatchen er nemlig en holdturnering, hvor de tre bedste scores på hvert hul tæller. Man spiller 18 huller både lørdag og søndag – og lørdag aften er der så mulighed for at melde sig til en festmiddag med efterfølgende liveband, der spiller op til dans.

Både lørdag og søndag slår første hold ud kl. 8.30 – og derefter følger alle de øvrige hold. Det er altså løbende start – og ikke gunstart.

Der er mange præmier og forskellige konkurrencer undervejs og for at gøre det ekstra festligt kan man som hold møde op i matchende og farvestrålende spilletøj, evt. i form af et tema, men det er ikke et ”must”. Det er en match med fokus på hygge og god tid. Husk at finde på et godt navn til jeres hold.

Følgende kan deltage:

• Alle fuldtidsmedlemmer med handicap op til 48
  • Senior flex medlemmer (der så betaler matchfee og halv greenfee)
  • Gæster fra andre klubber (max en pr. hold, der så betaler matchfee og fuldgreenfee)

Der spilles i to lige store rækker opdelt efter handicap.

Det koster 200 kr. pr. person (800 kr. for et hold). For de penge får du 2×18 hullers match med mange præmier og bøfsandwich ved hul 12 på begge dage + der er livemusik lørdag aften.
Ved festen er alle velkomne – også medlemmer og pårørende, der ikke deltager i selve spillet. Aktivitetsudvalget, der arrangerer matchen, vil gerne have så mange som muligt til at være med.

Om aftenen serverer Restaurant Birdie en luksus tapas menu til 259 kr. – ekskl. drikkevarer.

Sidste tilmeldingsfrist er ons 19/6 kl. 23.59.

Der er også mulighed for at bestille brunch til 79 kr. både lørdag og søndag. Både brunch og aftenmiddag bestilles direkte i Restaurant Birdie. Tilmelding til turneringen foregår i GolfBox.