Gus i mobil sauna i golfklubben fredag 8. marts 2024

Golf er vores omdrejningspunkt, men der er også mulighed for at arrangere andre aktiviteter i klubben. Her i foråret kører der et hold yoga og nu kommer der et tilbud om en saunagus-aften.

Det er vores kok i Restaurant Birdie, Pia Milo Cruz, der står for arrangementet sammen med firmaet Gusbox, der besøger golfklubben med en mobil sauna fredag den 8. marts 2024.

Pia har arrangeret de sådan, at gusmester Jesper fra Gusbox guider deltagerne igennem fire runders saunagus med pauser ind i mellem, hvor der vil være mulighed for at blive afkølet af en koldtvandsbruser. I alt varer seancen ca. to timer.

”I saunagus kommer man helt ned i gear med masser af varme – samtidig med at det er forfriskende, helende og afstressende,” fortæller Pia, der oplyser, at der er plads til i alt 20 deltagere.

Det er Pia selv, der tager imod tilmeldinger. Prisen er 350 kr. for to timers saunagus og efterfølgende smørrebrød og hygge i Restaurant Birdie. Arrangementet starter kl. 17.

Hver deltager skal medbringe to stk. håndklæder (et til at sidde på og et til at tørre sig med), badesandaler og evt. en morgenkåbe. Påklædningen bestemmer du selv – det du føler dig tilpas og afslappet i.