Årets sjoveste match søn 1/10 – kom og spil på kryds og tværs

Der kan godt nogen gange gå lidt autopilot i at spille den samme bane igen og igen og igen. Det er trygt, når man ved, hvor man skal slå hen og hvor man i hvert fald ikke skal slå hen. Hen over åen, over bakken, undgå den næste å og de store store bunkers oppe ved green.

Nu kommer der imidlertid en match, hvor alt er vendt på hovedet. Du skal stadig over åen på hul 1, men så er genkendelighed også slut. For i stedet for den normale green, så skal du have bolden i hul på green 2, og sådan fortsætter det hele vejen rundt. Ingen huller er som de plejer at være. Den specielle bane til Carlsberg Cross Country match søndag den 1. oktober 2023 snor sig på kryds og tværs – og det er faktisk årets store oplevelse, selv om det også er svært.

Så kom og vær med – i skrivende stund er der allerede 32, der har fundet matchen i GolfBox og har tilmeldt sig og dette plejer at være en af årets mest populære matcher. Der er en damerække og to herrerækker opdelt efter handicap. Matchen er for fuldtidsmedlemmer og på Store Skjold.

Det koster 125 kr. at være med – og Carlsberg byder på en øl/vand og to håndmadder efter spil, hvor der også er præmieoverrækkelse.

Herunder kan du se nogle fotos fra tidligere cross country matcher, som altid afvikles sent på året, så roughen er klippet ned. Der er nemlig mange huller, hvor man skal over roughområder for at komme til målet.

Find tilmeldingen under “Klubturneringer”, når du logger på GolfBox.

Absolut sidste tilmeldingsfrist, hvis der stadig er pladser til den tid, er onsdag den 27. september kl. 9.20.