Else og Gunnar blev seniorklubbens å-vindere

Seniorgolf klubben-i-klubben har haft en golftur til Mølleåens Golf Klub.

Mandag den 13. september 2021 besøgte 20 seniorgolfere Mølleåen, hvor matchleder Arne Beyer havde arrangeret en individuel stableford for damer og herrer samt en holdmatch.

Vinder af den individuelle match blev vundet af Else Dejbjerg og Gunnar Larsen.

Holdturneringen blev vundet af Alice Tarnø, Anne Grethe Clausen, Flemming Hansen og Svend Erland Jensen.

Tak til matchlederne Arne Beyer og Grethe Risegaard for et godt arrangement.

Seniorklubben afholder kvartalsafslutning på sommergolfen torsdag 30. september med sidste tilmelding fredag 17. september enten på opslagstavlen i klubhuset eller ved mail til formanden.

Seniorklubben afvikler vintergolf på fredage i 4. kvartal 2021 og 1. kvartal 2022 startende fredag 8. oktober med mødetid senest 8.45. Tilmelding enten på opslagstavlen i klubhuset eller ved mail til formanden.

Her kan du se siden med seniorgolf.

Ejvind N. Jensen, formand

På billederne herunder er det vinderne, der står sammen med matchlederne, Grethe og Arne.