Flere præmier til “Vi cykler til golf” – du kan nå at være med

Cykelbutikken Fri Bike Shop i Allehelgensgade har kigget på hylderne og fundet nogle fine præmier frem til natur- og miljøudvalgets “Vi cykler til golf”-kampagne, der kører frem til den 15. september.

De nye præmier bliver lagt sammen med de øvrige præmier fra klubben og andre sponsorer, så der er gode muligheder for at vinde, hvis du samtidig sparer benzin.

Konkurrencen har kørt siden 1. august, men det er ikke for sent at være med. Alle, der bare har cyklet en enkelt gang, deltager i konkurrencen. Men der er også præmier til dem, der har cyklet meget – og faktisk er der også gevinst til alle, der har cyklet ni gange til golf.

Kim Andersen fra Fri Bike Shop spiller også selv golf i klubben – og han er glad for både selve kampagnen og for at kunne være med til at sponsere præmier.

“Det er jo oppe i tiden at røre sig – både til golf men også ved at cykle. Under corona har vi kunnet mærke en stærk stigende interesse i at komme ud, og det har smittet af på cykelsalget, også på el-cykler, hvor vi hvert år går 20-25 procent frem. I øjeblikket er ca. hver tredje solgte cykel en el-cykel,” fortæller Kim Andersen.

På billedet står han med præmierne – en smart airbag cykelhjelm og en række cykellygter til for og bag på cyklen.

Sådan deltager du i konkurrencen:

• Hvert medlem kan fra mandag den 2/8 få udleveret et ”cykel-scorekort” i sekretariatet
  • På kortet skriver du hver gang, du har cyklet til golf – ud og hjem tæller som én samlet tur
  • Når du har cyklet ni gange, kan du få udleveret øl/vin/vand i Restaurant Birdie
  • Restaurant Birdie noterer, at du har fået udleveret din gevinst
  • Du kan skrive helt op til 18 ture på kortet, men du kan kun få øl/vin/vand én gang
  • Efter 15/9 afleverer du kortet i postbrevsprækken under lugen til sekretariatet – seneste frist er 16/9 2021
  • Efter 16/9 tæller sekretariat og natur- og miljøudvalg ture, kilometer, deltagere og udleverede drikkevarer sammen – og der findes vindere, der offentliggøres på roskildegolfklub.dk