Årets junior 2020: Mads Larsen

Normalt bliver der hvert år udnævnt en “Årets junior” i Roskilde Golf Klub. Der sker i forbindelse med afslutningsdagen i september. Det skete på grund af corona ikke i 2020, men ungdomsudvalget synes imidlertid ikke, at æresprisen for 2020 skulle gå i glemmebogen, så i forbindelse med et online møde for juniorer og forældre blev det offentliggjort, at årets junior i 2020 blev Mads Larsen.

Her er, hvad protræner Lasse Frølich Kristensen giver som begrundelse for valget af Mads:

“Mads har i hele 2020 udviklet sig enormt teknisk igennem sin store træningsindsats, som dækker over, at han er i klubben næsten hver eneste dag også i vintermånederne – og når han ikke træner, så spiller han turnering.

Udover dette er Mads en super kammerat og et stort forbillede for andre, han altid frisk på en puttekonkurrence eller en god snak.”

Mads modtog en flot bag sponseret af Mizuno Danmark samt en regnjakke fra Multipavillon / Carsten Jensen og lidt andet godt fra Roskilde Golf Klub og Frølich Golf.

På billedet er det Mads med Emil og Lasse fra proshoppen på hver sin side.

Her kan du se siden med alle modtagere af prisen “Årets junior”.

Stort tillykke til Mads