Ny generalforsamling tirsdag den 30. juni – med tilmelding

Efter nogle måneder med Corona-nedlukning er Roskilde Golf Klub nu klar til at holde den generalforsamling, der blev aflyst i marts.

Nu er datoen sat til tirsdag de 30. juni kl. 19. Det bliver i Roskilde Kongrescenter på Møllehusvej, da klubhuset er for lille til det kan lade sig gøre at overholde forsamlings-maksimum og afstandskrav. Det kan lade sig gøre i kongrescentret.

Dog er der også i kongrescentret et maksimum på antal deltagere – derfor har vi tilmelding til generalforsamlingen på forhånd.

Se tilmelding længere nede på siden. Sidste frist for tilmelding er onsdag den 24. juni.

Der er blevet ændret lidt i dagsordenen. Siden det oprindelige tidspunkt er der nemlig sket det, at lokalplanen for den nye ni hullers bane er kommet meget tæt på en endelig godkendelse, så derfor kommer der nu et forslag på omkring finansiering af en ny låneramme, så projektet kan gennemføres.

Forslaget om finansiering handler om at udvide klubbens samlede låneramme fra 14 millioner kroner til 16 millioner. I dag har klubben et kreditforeningslån på 9 mio kr., som nu er nede på 5,5 mio. Hertil kommer et tillægslån på 5,5, i alt 11 og så den nuværende kassekredit på 5 mio – i alt 16 mio kr.

Lokalplanen for Roskilde Golf Klub – inklusiv den nye ni-hullers bane – er vedtaget i kommunen, dog med det forbehold, at den samlede kommuneplan bliver godkendt. Det sker formentlig i slutningen af juni.

På generalforsamlingen kommer bestyrelsens oprindelige forslag om at købe det gule hus af kommunen også op.

Alle medlemmer er velkomne til generalforsamlingen – der er tilmelding på forhånd. Det er alene fuldtidsmedlemmer, der har stemmeret.

Her finder du siden med indkaldelse, beretning og forslag.

På generalforsamlingen stopper Brian Harder og Torben Madsen. Claus Hede Barrett og Mette Jessen har meldt sig som kandidater.

Tilmelding er nu slut.