Tre Rehab-golfere fik deres kanindåb

Tre Rehab-golfere (handicappede) har for første gang prøvet at være med i en mandags-kaninmatch – det skete den 8. juni 2020.

Alle tre glædede sig og var spændte på, hvordan det ville blive at spille med andre kaniner.

Inden der blev slået ud på hullerne, blev medspillerne introduceret til hvilke fysiske handicap den enkelte Rehab-spiller havde som følge af at være ramt af en blodprop.

Undervejs i spillet gik snakken fint og det var generelt en god oplevelse for alle. Efter matchen fortalte de tre Rehabere, at de havde haft en rigtig god runde med hyggeligt samvær med de øvrige spillere.

Alle tre udtrykte, at de nu ville tilmelde sig næste kaninaften og formodentlig også efterfølgende matcher.

Det skal nævnes, at en af spillerne (Kim Jacobsen) efter matchen, nu skal reguleres, idet han opnåede 19 stableford point på de ni huller.

På billederne er det Kim med den blå polo – på gruppebilledet er det Erik Hansen, der er med på holdet.

Hans Kristian Olsen.

Her kan du se nyheden med vinderne fra mandag den 8. juni 2020 – hvor Kim også var med på vinderholdet.

Her finder du siden med Rehab-golf.