Lene blev årets kanin og fik både gulerødder og bolde

Kaninernes ”afslutningsmatch” blev afviklet mandag den 2. sept. med fællesspisning, idet Peter i Restaurant Birdie havde tændt op i grillen.

Aftenen blev afviklet i godt vejr, og der var stor tilfredshed med arrangementet og ros til arrangørerne.

Der var tilmeldt 80 deltagere = 20 stk. 4-bolde, som spillede Texas scramble.

Til spisningen mødte der yderligere otte udvalgsmedlemmer op samt Annette Carlsen, der præsenterede sig for spillerne som vores repræsentant i bestyrelsen. Hun roste udvalget for deres arbejde, og spillerne for at møde så talstærkt op. Og hun opfordrede i øvrigt spillerne til at benytte sig af de forskellige tilbud, der er i klubben.

Holdene på 1., 2. og 3. pladsen kom ind med samme score på 36 slag, der så blev listet efter handicap:

1. René Jensen, Gert N. Pedersen, Simon Oldrup Nielsen, Claes Rostrup
  2. Henrik Nielsen, Johnny Christensen, Preben Gondolf, Michael Rasmussen
  3. Niels Hvas Olsen, Hanne Winge, Lene Thormann, Benny Jørgensen

Herudover blev årets kanin fejret med tøjkanin, gulerødder og bolde. Det blev Lene Luplau Gliese, der var dykket fra  hcp. 54 til 36.

Der blev efterfølgende uddelt mange klappepræmier, herunder en skaldyrsmiddag for to personer, som var sponseret af Restaurant Birdie.

Kaninmatcherne er ikke slut endnu, men fortsætter september ud med ny starttid kl. 16.30.

Her kan du se siden med mere information om kaninmatcherne.

Herunder kan du se billeder fra kaninmatchen den 2. september: