Senior kvartalsafslutning og jubilæum – og Pedro

68 medlemmer af Seniorklubben spillede jubilæumsmatch og hyggede sig i Restaurant Birdie 27. juni.

Se billeder længst nede.

I dejligt vejr afviklede Seniorklubben kvartalsafslutning og jubilæumsmatch med en Mexican Scramble. Udover klubbens præmier var der flotte sponsorpræmier fra Restaurant Birdie og fra Frølich Golf.

• Vindere af dagens match: Birthe Nielsen, Ellen Skarsholm og Philip Evans
  • Nummer 2: Jan Hoffmeyer, Birgit Nørgaard Rosenquist og Christian Kubel
  • Nummer 3: Finn Tvede, Palle Petersen, Anni Zeuthen og Eva Iversen

• Vinder af 2. kvartal damer: Eva Iversen (1) Gitte Teilgaard (2) og Ellen Skarsholm (3)
  • Vinder af 2. kvartal herrer: Ole Strangholt (1) Philip Evans (2) og Christian Kubel (3)

Kvartallets runde fødselsdage blev markeret overfor Nancy Dam og Peter Stigaard Jensen. Kaj Mølgaard deltog ikke i arrangementet.

Seniorklubbens første formand og initiativtager, Eyvind Møller, deltog i arrangementet og holdt en tale med et tilbageblik på Seniorklubbens etablering og første år.

Efter formand Ejvind N. Jensens tale motiverede Ellen Skarsholm som indehaver af “PEDRO” kvartalets modtager af den vandrende Pedro, der blev videregivet til Hans Kristian Olesen.

Jubilæumsarrangementet blev yderligere krydret med sange skrevet af Palle Petersen og Poul Erik Edsen-Johansen. Poul Erik havde endog lavet en særlig jubilæums morgensang.

Det blev en god, hyggelig og vellykket jubilæumsdag.

STORT TILLYKKE MED 25 ÅRS JUBILÆET.

Ejvind N. Jensen

Her finder du siden med Seniorgolf.