Kaninmatcher starter på mandag 15/4 – tilmeld dig via GolfBox

Årets første kaninmatch for højhandicappede spillere indledes på mandag den 15. april. Der er mødetid mellem kl. 16 og 16.30 og udslag kl. 17.

Kaninmatcherne er primært for spillere, der skal øve sig i at gå på den store bane og som kan gå runden uden at føle sig pressede af spillere med meget lavere golfhandicap.

Mere rutinerede medlemmer er dog også velkomne, men de spiller kaninmatchen på begyndernes vilkår og skal gerne hjælpe med råd og vejledning undervejs.

Der er tilmelding via GolfBox og det koster 20 kr. at være med. Tilmelding slutter kl. 12 på dagen.

Her kan du læse mere om kaninmatcherne, der i år er udvidet med start 14 dage tidligere og med kaninmatcher en ekstra måned i efteråret, så der nu spilles september ud.

Kaninmatcher er åbne for både fuldtids- og flexmedlemmer.

Her kan du læse mere om kaninmatcherne.

Her kan du læse mere om nye initiativer for højhandicappere i 2019.