Krydsturnering lukker par 3 banen søndag 7/10 til kl. 14

På søndag den 7. oktober er der Carlsberg Cross Country match. Normalt påvirker klubbens store turneringer kun den store bane, mens alle andre kan spille på par 3 banen. Imidlertid er denne Cross Country matchen lidt speciel, da den som navnet siger går ud på, at der bliver spillet på kryds og tværs over hele banen – også på par 3 området.

Ideen er, at man fra teestederne spiller til helt andre huller end normalt – på kryds og tværs. Det betyder, at du nogle steder har svært ved at finde en fairway hen mod hullet og at du i hvert fald kommer hen nogle steder på banen, hvor du nok aldrig har slået hen før.

Tilmelding til matchen slutter onsdag aften kl. 23.59.

Her kan du se siden med information fra GolfBox – du skal dog logge på GolfBox direkte (fra forsiden af hjemmesiden) for at tilmelde dig.

Par 3 banen er lukket fra morgenstunden til ca. kl. 14, hvor Carlsberg Cross Country match er slut.