Spil på andre baner – SGO-ordningen fortsætter i 2018

Vil du gerne være med i den ordning, hvor du kan spille på en række andre baner i området for én samlet pris for hele sæsonen, så er det nu du skal melde dig til.

Ordningen hedder SGO og står for Super Greenfee Ordningen.

Hvis man betaler et beløb på 900 kr., så bliver det muligt at spille uden at betale mere på seks andre klubbers baner. Følgende klubber er med i ordningen: Frederikssund, Hedeland, Holbæk, Odsherred, Sorø og Sydsjælland.

Både nye og tidligere SGO-medlemmer skal melde sig til sekretariatet – enten pr. mail, telefon eller ved skranken.

Til næste år vil alle, som deltager i SGO ordningen i 2018, automatisk blive tilmeldt i 2019. Det er enklere for os rent administrativt på den måde. Hvis du til den tid ikke ønsker at være i SGO-ordningen, kan du blot melde dig fra.

Hilsen
Sekretariatet