Medlemsmøde tirsdag i klubhuset – 100 tilmeldte

Medlemsmødet bliver afholdt i klubhuset med ca. 100 deltagere, der har tilmeldt sig på forhånd. Sidste frist for tilmelding var torsdag kl. 18.

Bestyrelsen har nu lagt sidste hånd på klubbens opdaterede ”Ordens- og etiketteregler”, der træder i kraft 1. januar 2017. Det er en gennemgang af, hvordan vi som medlemmer ønsker, at vores klub skal være i forhold til at passe på hinanden og faciliteterne.

”Ordens- og etikettereglerne” handler meget om klubånd og væremåder frem for regler og forbud, så alle kan føle sig velkomne og samtidig få vist en fælles retning.

”Ordens- og etikettereglerne” går også ud på, at vi ét sted har beskrevet, hvordan vi opfører os over for hinanden, hvad vi må og hvordan spillet på banen skal foregå, så vi både får spillet til at glide og er med til at holde den pæn og vedligeholdt.

De fleste punkter er status quo i forhold til, hvordan det praktisk foregår i forvejen. Der er dog også enkelte punkter, hvor bestyrelsen har valgt at formulere en decideret politik. Det gælder fx i forbindelse med støjende adfærd og rygning, som desuden er blandt de punkter, flest medlemmer har kommenteret og give lave karakterer i klubbens medlemsundersøgelse.

I ”Ordens- og etikettereglerne” fremgår det nu, at rygning kun er tilladt udendørs.

Her kan du læse de nye ”Ordens- og etiketteregler”, der træder i kraft 1. januar 2017.

Der bliver holdt medlemsmøde om ”Ordens- og etikettereglerne” tirsdag den 1. november kl. 19, hvor ordens- og etikettereglerne vil blive gennemgået og hvor der bliver mulighed for at kommentere på disse. Mødet holdes i klubhuset.

Der var tilmelding på forhånd til mødet, så det kunne blive flyttet til et andet sted, hvis rigtig mange ønskede at komme med.

Der var sidste frist for tilmelding torsdag den 27. oktober kl. 18.

Herunder kan du se, hvem der er tilmeldt til medlemsmødet.

Navn
Ellen Skarsholm