Junior kredsturneringer

Dansk Golf Unions juniorafdeling afholder hver sommer kredsturneringer for juniorspillere i række D/E (hcp 18-54). Disse foregår i forskellige klubber (lørdage). Række E (hcp 36,1-54) spiller 9 huller og række D (hcp 18-36) spiller 18 huller.

Der spilles fire turneringer i sæsonen og tilmelding kan ske gennem juniorudvalgsmedlem Søren Frøsig Rasmussen. Her kan du se junorudvalgets kontaktoplysninger. Det er gratis at deltage. Husk dog, at evt. fravær skal meddeles rettidigt (gøres det ikke, så vil deltageren blive afkrævet turneringsomkostningen af DGU).

Man kan deltage i det antal turneringer man har lyst/tid til (enkelte eller alle). Vær opmærksom på, at der skal tilmeldes til hver turnering. Det kan man også selv gøre via GolfBox (kig under ”turneringer”).

Sidste turnering i 2016 er 3/9 i  Hedeland Golf Klub.