Hyggelig parmatch-afslutning – mangler arrangører til 2025

Hele 50 glade deltagere var samlet lørdag aften den 14. september til en hyggelig afslutning på Parmatch-turneringen 2024. Over tre turneringsdage fordelt over året, med fantastisk godt vejr hver gang, kunne vi uddele præmier, kåre vindere af de enkelte dage og også de samlede vindere.

Igen i år stod menuen på tapas, som det tydeligt er noget, Birdie Peter elsker at lave. Her får han også frie hænder til at overraske, og det lykkedes. Flemming fra Otto Sueneson Vine kom forbi og præsenterede vin, som vi nød til maden.

Årets vindere blev Christian og Pernille Bruun, som desværre var forhindret i at deltage i aftenens festligheder.

Nummer 2 og 3 blev Carsten Bülow/Helle Nayberg og Henrik og Charlotte Vincents.

Der blev også uddelt præmier til dagens vindere og alle fik en præmie med hjem.

Parmatchudvalget stopper efter denne sæson og vi efterlyser derfor nye frivillige til at føre Parmatchen videre i 2025. Hvis du er interesseret, så kontakt det gamle udvalg på e-mail , så vil vi sørge for en grundig introduktion og overlevering.

Parmatchudvalget 2022-2025

Neel og Henrik Schucany + Charlotte og Henrik Vincents