250 medlemmer skal betale kontingent manuelt

Der er desværre opstået en fejl i forbindelse med med opkrævning af kontingent for 1. halvdel af 2023. Fejlen betyder, at der er medlemmer, der normalt får betalt deres kontingent automatisk via PBS, denne gang manuelt får en faktura på mail, som de skal betale. Det drejer sig om ca. 250 medlemmer. Mailen kommer fra økonomisystemet E-conomic.

Normalt sørger sekretariatet for, at kontingenterne bliver udsendt til automatisk betaling eller via girokort – men denne gang gik der noget galt i overførslen af kontingenter til PBS.

Flere har allerede henvendt sig for at spørge, om mailen med kontingent er en fejl, men det er det altså ikke. Har du fået en opkrævning på mail, skal den altså betales. Fejlen får ikke betydning for efterårskontingentet, der bliver opkrævet automatisk som normalt.