Alle er vindere i parmatch, men Annette og Jan lidt mere

Årets parmatch vindere 2022 er blev fejret med manér.

Næsten 28 par var samlet første lørdag i september til et hyggeligt aftenarrangement, hvor vi nød en dejlig middag tilberedt af vores allesammens Birdie Peter og hans hjælpsomme personale. Der blev uddelt flotte gevinster takket være vores gavmilde sponsorer.

Anette Carlsson og Jan Eriksen vandt suverænt dette års match over tre runder. Nummer 2 og 3 blev et tæt løb, hvor Pernille og Christian Bruun løb med 2. pladsen. Det henviste så sidste års vindere, Neel og Henrik Schucany, til en velfortjent 3. plads.

I Parmatch er der ingen tabere, kun vindere! Derfor fik alle en præmie med hjem, hvor der som minimum både var vin og chokolade samt andet godt fra vores fantastiske sponsorer. Vi håber, at alle vender tilbage næste år og gerne flere, der sætter pris på at kombinere konkurrence med hygge og socialt samvær.

Parudvalget siger tak for i år og på gensyn i jubilæumsåret 2023.

Henrik & Neel og Henrik & Charlotte

Her finder du siden med parmatch.

Herunder kan du se billeder af vinderne – samt listen over sponsorer.