Rehab mesterskab 2024: Stor tilslutning af spillere og hjælpere

Fredag den 27. september 2024 måtte klubmesterskaberne for rehab-golfspillerne aflyses på grund af regn og ny dato blev fredag den 4. oktober, hvor vejret viste sig fra den absolut flotteste side, blå himmel og temperatur omkring 15 C gjorde dagen meget velegnet til afvikling af mesterskabet.

Der var tilmeldt 29 spillere i tre rækker og til gennemførelse af turneringen var der, udover de faste hjælpere, flere der havde tilbudt at hjælpe på dagen, så i alt var d 58 til den efterfølgende spisning med præmieoverrækkelse.

Vinderne blev:

Række 1 (Spillere med DGU hcp – spillede stableford)

1. Kim Jakobsen (klubmester)
  2. Jens Bolbro
  3. Jens Pedersen

Række 2 (Spillere uden DGU hcp – spillede svensk slagspil)

1. Gorm Haraldsted (klubmester)
  2. Poul Martin Lolk
  3. Zophie Hansen

Række 3 (Spil på miniskjoldbanen på indspilsområdet og putning)

1. Niels P. Andersen (klubmester)
  2. Marianne Holmbjerg
  3. Peter Kyhl

Vandrepokalen i alle tre rækker er sponseret af PP Brolægning.

Der var 1 flaske vin til alle tre vindere i hver række sponseret af Otto Suenson Vin.

Matchudvalget (Per Schneider og Kenneth Daugaard) takkede sponsorer og ikke mindst de ekstra hjælpere, der havde valgt at komme og hjælpe.

Hans Kristian Olesen

Se fotos fra dagen: