Eagle med et ekstra kast og damerne 2024 forårs vindere

Damedagen har afholdt forårsafslutning tirsdag den 25. juni 2024 i dejligt solskinsvejr med høje scorer. Der var tilmeldt 68 damedagsspillere til en rigtig hyggelig eftermiddag og aften. Der blev spillet norsk stableford (et gratis kast). Det gav mange sjove situationer, hvor bolden blev kastet fra åen, bunkers, buskads mm. – hvad gør man ikke for at få point på hullet.

Efter spillet mødtes vi i klubhuset, hvor Restaurant Birdie serverede en dejlig middag samt kaffe og rabarberkage.

Der blev uddelt meget flotte præmier til vinderne. Vi takker for de fine sponsorgaver, som Damedagen har modtaget fra hudlæge Charles Kromann (tre fine gaveæsker med creme.), Proshoppen v. Martin og Ditte (meget flotte klappepræmier), sekretariatet (greenfees), Otto Suensons Vin (vin til tættest på hullet, længste drive og ikke mindst eaglepræmie på hul 15) og Restaurant Birdie (gavekort til smørrebrød).

Dagens vindere:

1. Christina Lerke-Møller
  2. Inge Nicolajsen
  3. Anne Vinther

Længste drive:

• Tina Hildebrand

Tættest på flaget (5, 7, 13 og 17):

• Gerd Kristensen, Alice Wind, Merete Kofoed og Anette Jerlo

Eagle plus kast hul 15:

• Anette Gottlieb

Forårets vindere – dem, der står i parentes var ikke med til afslutningen og derfor ikke med på billederne, som du også kan se her på siden:

A – Række:

• Alice Wind, (Ayo Bærentsen Lyngkjær), Solveig Kaas, Anne Birgitte Anker Hørsman

B – Række:

• (Ruth Nyholm) , Ellen Skarsholm, Aase Sørensen, Merete Rasmussen

C – Række:

• Helle Nørskov, (Else Formsgaard, Marianne Sørensen), Tina Keldskov Jensen

9 – hul – Række:

• Diana Chabert, Pia Jørgensen, Dorte Koch Andersen

Dameudvalget takker for en hyggelig afslutning og for den opbakning, som vi møder fra damespillerne.

Dameudvalget, Roskilde Golf Klub