Mads Viemose får Wild Card til EM for amatører i Danmark

Mads Viemose Larsen fra Roskilde Golf Klub har været udtaget til landshold i mange år, først som junior og nu som senior.

Det fører mange oplevelser med sig – ligesom det kræver et enormt arbejde og en enorm dedikation at nå så langt. Mads træner hele tiden – og når det ikke er med en golfkølle i hånden, så er det på fysikken eller på andre aspekter af sit spil. Det bliver heldigvis bemærket – også af landstræneren. For nu er Mads blevet belønnet med et Wild Card til at deltage i European Amateur Championship som her i 2024 spilles på The Scandinavian i Danmark den 26.-29. juni.

Mads får altså chancen for at stille op i europamesterskaberne på hjemmebane for Danmark. Kæmpe stort tillykke herfra og vi glæder os til at følge med.

Vi opfordrer alle medlemmer til at komme op og følge europæisk topgolf på the Scandinavian og støtte Mads i de dage, han spiller.

Anders Djurhuus

Formand for Roskilde Golf Klubs eliteudvalg