Jan giver os en streg til smilebåndet hver måned året rundt

Det er svært at få mundvigerne nedad, når man scroller ned på forsiden af hjemmesiden og opdager den nyeste kreation af hjemmesidens hustegner, Jan Hoffmeyer. Jan har altid fanget en sjov og skæv vinkel på noget, der har med golf at gøre.

Jan har siden 2017 hver måned året rundt leveret “månedens tegning”, som både bliver præsenteret på forsiden og på Jans særlige side, “Tegnerens golfklub”, hvor alle hans månedstegninger kan findes. I alt er det blevet til 85 tegninger + det løse, fordi Jan nogle gange leverer tegninger til andre formål, fx når vi skal mindes om, at vi efter et toiletbesøg gerne skal levere rummet i samme stand, som da vi gik ind – altså ikke noget med strint til højre og venstre og papir på gulvet.

Det er også Jan, der har leveret de tegninger, der år efter år er blevet klubbens særkende i forbindelse med golfens dag.

Jan er frivillig i informationsudvalget og sidder desuden med i styregruppen for seniorgolf med ansvar for at være ugentlig matchleder.

Herunder kan du se nogle af Jans tegninger: