Inviterer børneforældre og nye voksne til at give web-input

Er Roskilde Golf Klubs hjemmeside også god, når nye voksne medlemmer + forældre til nye og “gamle” ungdomsspillere skal orientere sig om, hvad der foregår i klubben?

Det er svært for “erfarne rotter” at svare på, og derfor arrangerer informationsudvalget i den kommende tid to møder, hvor repræsentanter fra de to målgrupper meget gerne må dukke op og give deres mening til kende.

Møderne finder sted i klubhuset:

• Mandag den 4. marts 2024 kl. 19-20.30: Forældre til børn og unge – opdateret 4/3: Aflyst på grund af for få tilmeldinger
  • Torsdag den 7. marts 2024 kl. 17: Nyere voksne medlemmer

Andre er også velkomne, hvis de har noget at bidrage med. Giv besked til webmaster Henrik Overgaard Pedersen på , hvis du vil være med på et af møderne.

På møderne vil informationsudvalget fx gerne have svar på:

Er det nemt at finde informationer om klubbens aktiviteter og tilbud?

Er det nemt at finde information om:

• Indmeldelse?
  • Priser?
  • Aktiviteter?
  • Spil?
  • Træning?
  • Tider for aktiviteter?
  • Venskab og klubsammenhold?

Er der noget information/fotos, I savner?

Har du ideer til indhold eller struktur?

Læser du klubbens generelle nyhedsbrev på mail, der udkommer hver 3.-4. uge og hvad er din holdning til det?

Er der nogen, fra andre målgrupper i klubben, der har forbedringsønsker til hjemmesiden, så er de naturligvis også velkomne til at tage fat i webmasteren.