Ungdomsafslutning 2024 – Isabella og Oliver vandt priserne

Det føltes som om vi netop havde begyndt sæson 2024, men så var det allerede blevet tid til sæsonafslutning…. På en regnfuld og våd torsdag 26/9-2024 mødte juniorer og mikroer talrigt op i Roskilde Golf Klub til vores store afslutningsmatch.

Rekord mange spillere… fire hold på Store Skjold og fire på Skjoldungen trodsede regnen og tee’de ud fra kl. 16.30.

Efter spil var der middagsmad i Restaurant Birdie inkl. forældre, bedsteforældre og søskende. Vi var ca. 70 til spisning. Der var fyldt godt op i restauranten. Birdies personale havde sørget for hyggelig borddækning og der blev serveret spaghetti og kødsauce samt isdessert. Tak.

Ungdomsformandinde Anne Sofie Siebuhr fortalte om årets aktiviteter samt takkede udvalg og børn/unge/pårørende for en super sæson med stort engagement fra alles sider.

Efterfølgende tog Sara Klimt-Møllenbach ordet for at afsløre hvem, der havde vundet de berømte og eftertragtede ’guldbolde’. Vinderne af guldboldene var Bertram Stopa (mikro), Elliot Stauning (mikro) og Ditte Lundberg (Junior). Tillykke.

Dem der havde vundet flest guldbolde gennem sæsonen blev præmieret med flotte pokaler. Vinderne var Bertram Stopa (mikro), Christian G. Hansen (mikro) og Sigrid Siebuhr (junior). Tillykke.

Og så var der selvfølgelig små sjove præmier til alle deltagerne.

Oliver og Isabella fik årets priser

Herefter tog Anne Sofie ordet tilbage for at udnævne ”Årets Mikro” og ”Årets Junior”, som i år gik til Isabella Klimt-Møllenbach (Årets Mikro) og Oliver Holten (Årets Junior). De vandt flotte præmier fra proshoppen og fik klapsalver og lykønskninger af alle fremmødte.

Inden vi skiltes, kom ROGK’s bestyrelse ud fra deres bestyrelsesmøde for at takke ungdomsudvalget, forældre og ungdommer for en god sæson.

Selvom vejret ikke var med os, havde vi en hyggelig eftermiddag/aften og alle kunne beriget med præmier og god mad glade forlade klubben med vished om, at mandags- og onsdagstræning med pro’erne fortsætter indtil efterårsferien, samt at ungdomsudvalget er i gang med at arrangere vintertræning, som snart vil blive annonceret.

Tak for en fantastisk ungdomssæson. Håber at se mange af jer på banen og rangen. Og ikke mindst til vintertræning og i april 2025 til en ny sæson.

Stor ungdommelig hilsen

Sara, Sanne, Tina, Anne Sofie, Jacob og Søren

Herunder kan du se fotos fra ungdomsafslutningen: