Seje seniorer sejrede i silende sjaskvejr i sæsonafslutning

Seniorklubben afviklede torsdag 26. september 2024 afslutning på sommergolfen med spil på 16 huller (hullerne 10 og 11 var lukket).

Der deltog 56 i en Mexican scramble-match, der blev gennemført i regnvejr (se billeder fra Jesper Bluhme) men med godt humør.

Matchen blev vundet af tre hold med en score på 75. (se billede).

Efter matchen samledes 75 seniorer (se billede) i Restaurant Birdie, hvor Peter Lassen fra Restaurant Birdie fortalte om dagens lækre menu bestående af jomfruhummersuppe, rosastegt oksesteg med små stegte kartofler, salater med mere og bearnaise sauce afsluttende med isdessert med friske bær og kaffe.

Vinderne af kvartalets gennemgående turnering, der blev fejret af matchleder Ole Strangholt (billede), blev for damer vundet af Ellen Skarsholm 264, Inger Margrethe Nissen 262 og Alice Wind (billede) og herrer vundet af Kåre Ulrich Madsen 282, Bjarne Dalgaard 281 og Jan Hoffmeyer 277 (billede)

Seniorklubbens Pedro (billede) blev videregivet af Grethe Risegaard til Henning Staffeldt (billede), der altid spreder glæde og godt humør omkring sig, og som udviser evne og vilje til at tage opgaver op til glæde for alle i gruppen.

Arrangementet blev afsluttet med uddeling af lodtrækningspræmier.

Tak for en god afslutning på sommeren for seniorklubben og på gensyn til vintergolf og SIM-Golf.

Styregruppen for Seniorgolf

Jan, Ole, Per og Ejvind