Vanddag blev til store præmieaften for Damedagen

Damedagen afholdt efterårsafslutning på en lidt anderledes måde end sædvanlig. Da det regnede lige fra morgenstunden, besluttede Damedagsudvalget at aflyse dagensturneringen. Der var til meldt 65 damespillere og alle mødte ind kl. 18 til en meget fin middag fra Restaurant Birdie, som bestod af Ristaffel og frugttærter.

Damerne blev ikke snydt for præmier, da vi trak lod om præmierne til ”tættest på flaget”, ”længste drive” og dagens ”vindere” af turneringen (som ikke blev afholdt).

Der blev uddelt mange meget fine præmier til vinderne i de forskellige rækker både Electric og Order Merit og ikke mindst en masse birdiebolde.

Vi havde været så heldige, at Damedagens sponsor, Otto Suenson Vinhandel havde givet nogle gode flasker vin. Propshoppen ved Martin og Ditte sponserede flotte klappepræmier samt alle birdieboldene (60 stk.). Der var greenfee-billetter fra sekretariatet og og Restaurant Birdie gavekort, så der var mange damer, der kom hjem med præmier.

Efteråret vindere:

1. Dorte Koch Andersen
  2. Dorte Quist
  3. Anne Danborg

Da ikke alle præmietagerne var tilstede, kan de kontakte Dameudvalget på mail for at lave en aftale om udlevering af præmie.

Øvrige info:

Damedagen har fået tilbudt tider på følgende dage til Simgolf:

• Tirsdag d. 29.10. kl. 10.00
  • Tirsdag d. 26.11. kl. 16.00
  • Tirsdag d. 28.01. kl. 10.00
  • Tirsdag d. 25.02 kl. 16.00

Næste års weekendtur for Damedagen er planlagt fra fredag d. 16. – søndag d. 18. maj 2025. Weekenden vil blive afholdt i Danmark.

Damedagen påtænker at lave en vinterturnering for formiddagsdamerne. Mødetid i klubben kl. 9.15, hvor der trækkes scorekort.

Der vil komme yderligere information ud senere om ovennævnte info.

Dameudvalget takker for en hyggelig afslutning og for den opbakning, som vi møder fra damespillerne.

Dameudvalget, Roskilde Golf Klub

På billederne herunder er det i rækkefølge: Vinderne af Eclectic og rækkevinderne for sæsonen, derefter tirsdagens vindere henholdsvis for 9 huller og A, B og C rækkerne og til sidst fotos fra spisningen.