Samlet 1. plads til Mads VL ved Dormy Elite Tour 2024

I denne weekend (21.-22. september 2024) blev sidste afdeling af Dormy elite tour afviklet i Falster Golfklub. Dormy tour er en række af fire turneringer, der spilles gennem hele året.

For ikke så længe siden vandt Mads Viemose Larsen fra Roskilde den tredje afdeling i Kolding og i denne weekend lykkedes det at få en femteplads med hjem. Det er i sig selv et rigtig flot resultat. Og tillykke med det.

Men det der er især værd at bide mærke i, at Mads med det resultat bliver den samlede vinder af hele turneringsrækken og altså over fire slagspilsturneringer har placeret sig som nummer 1 blandt de danske eliteherrer.

Et fantastisk flot resultat og kæmpe tillykke til Mads. Vi ser frem til at følge med og glæder os til flere flotte resultater.

Anders Djurhuurs, formand for eliteudvalget

PS: Billedet er fra sejren i Kolding.

Her er et link til resultaterne fra 4. afdeling, som blev vundet af Magnus Becker Frederiksen fra Københavns Golfklub