Semifinaler i hulspilsturnering – alle indbudt til afslutningsmatch

I Roskilde Golf Klubs løbende hulspilsturnering, der blev startet i 2023 og er kørt videre her i 2024, er turneringen nu nået til semifinalerne. Se længere nede, hvem der skal kæmpe om mesterskabet i de enkelte rækker.

Først en reklame for en afslutningsmatch for alle deltagere i hulspilsturneringen – altså både dem, der er slået ud og dem, der stadig er med.

Det foregår fredag d. 13. september 2024 med fokus på det sociale samvær. Vi mødes senest kl. 12.30 og har match over 18 huller med gunstart kl. 13 på Store Skjold.

Efter matchen vil der være spisning, hvor Peter i Restaurant Birdie serverer asiatisk kylling med ris og grønt for bare 129 kr.

I hulspilsturneringen har der været mange tætte og spændende matcher i begge rækker. A-rækken er nu klar til semifinalerne, hvor Henrik Lyngkjær spiller mod Frederik Hammerich og Kim Sonne spiller mod Ole Haslund.

I B-rækken er Kenn Aaberg klar til semifinale mod Lars Carlsen, og vinderen af kvartfinalen mellem Henrik Klausen og Claus Andersen skal møde Dorte Qvist i semifinalen.

Finalerne spilles søndag den 8. september 2024, og vi håber, du har lyst til at komme og se et par spændende matcher.

På billedet er det finalisterne fra 2023.

Lene Rasmussen

Koordinator for den løbende hulspilsturnering