Har du glemt dine spillenoter – find dem i baren

Hvordan skal du slå, hvis bolden ligger op ad bakken, evt. med et skrå leje?

Du har måske fået det at vide fx i en træningslektion, men hvordan husker du det, når du står i situationen?

Det er der forskellige løsninger på. På billedet er en af dem – nemlig et papskilt med håndskrevne noter, klar til at tage frem, når situationen opstår. Så er der kun en udfordring tilbage – nemlig at passe på den hjemmelavede huskeseddel.

Og netop det sidste er glippet for en spiller, som har skrevet alle de gode tips ned, men glemt sedlen ude på banen. Heldigvis er der et andet medlem, der har indleveret det – og derfor er der nu en mulighed for at få noterne tilbage.
Restaurant Birdie har en kasse, hvor de opbevarer glemte ure, briller, smykker, nøgler og andre mindre ting af værdi. Her ligger der nu også den glemte noteseddel.

Øvrige glemte ting, som bliver fundet på banen og i klubhuset bliver placeret i baghallen:

• Jern og køller – lige inden for døren til baghallen til venstre
  • Tøj, køllecovers og lignende – i en hyndeboks bagerst til højre i baghallen

Bemærk at ting, der er fundet og lagt til side indtil 4. juli, bliver smidt ud den 20. august 2024. Det sker for at vi kan få tømt værdikassen for effekter, der burde være hentet for længst.

Sekretariatet har ofte besøg af medlemmer, der opdager, at de har glemt et jern ude på banen. Hvis du finder sådan et, så stil det op i baghallen til venstre for døren så hurtigt som muligt, da det er her, spillerne efterfølgende leder efter det. Senest har Tom Keldskov glemt et sandjern på Skjoldungen søndag den 21. juli – af mærket Wilson. Hvis du har fundet det, så sæt det hurtigst muligt op i baghallen og/eller ring til Tom på tlf. 23 65 67 82.