Se hvor du finder dine glemte ting – udsmidning 20. august

Har du glemt dine briller, dine nøgler, et jern, et cover, en cap eller en jakke, mens du har været i golfklubben?

Eller er du en af dem, der finder de glemte ting?

Her kan du se, hvor de glemte ting bliver opbevaret og på billederne nederst kan du se et udpluk af de mindre ting, der er fundet og afleveret inden for de seneste måneder.

De glemte ting bliver fjernet/smidt ud tirsdag den 20. august 2024, så vi kun gemmer “nye” glemte ting.

Her kan du se, hvor du skal stille (og finde) glemte sager

• Småting (ure, punge, briller og lignende): I Restaurant Birdie
  • Jern og køller: Inden for porten til venstre i “bag-hallen”
  • Øvrige effekter, fortrinsvis tøj, covers og lignende: I en boks bagerst til højre i “bag-hallen”

Herunder kan du se fotos af de mindre ting, der er blevet fundet i klubhuset og på banen inden for de seneste måneder. Bemærk, at disse ting bliver smidt ud efter 20. august. Der er også fotos af de glemte jern, der er sat i baghallen plus den boks, hvor man afleverer tøj og andre effekter. Kom og kig, hvis der er noget, du har glemt.