Generationerne spillede flot golf – se fotos og vindere 2024

Søndag den 22. september 2024 fik vi endnu engang afholdt generationsmatch i Roskilde Golf Klub. Turneringen, der ligger under ungdomsudvalget men er åben for generationer i alle aldre, 54 spændte spillere i alderen fra 10 år og opefter var mødt op den flotte efterårsmorgen

Vi spillede greensome, hvilket vil sige at alle spillere slår ud fra tee og man derefter vælger en bold at spille videre med, hvor man så skiftes til at slå, der blev hele vejen rundt spillet en solid gang golf med gode slag men endnu vigtigere højt humør.

Turneringen blev vundet med en rekordscore på hele 47 point så der var ikke den store spænding om udfaldet.

Her er præmiemodtagerne:

1. Jesper Wedersøe og Annika Anthony-Hansen, 47 point
  2. Tina Hildebrand og Lucas Hildebrand, 43 point
  3. Johnny Engelbrecht Hansen og Oliver Engelbrecht Hansen, 40 point

Stort tillykke til vinderne.

Der var flotte præmier i form af golfudstyr og fine klappe præmier.

Derudover var der gavekort til Simgolf for tættest på pinden i 2 slag på hul 3, længste drive på hul 16 og tættest på pinden på hul 17.

Dagen sluttede med en super buffet i restauranten.

Tak for en super god dag, og vi glæder os til at se jer næste år.

På vegne af ungdomsudvalget

Jacob Nielsen