Se fotos og vindere fra spil for efterårets prøvemedlemmer 2024

Den 5. oktober 2024 blev der afholdt afslutningsmatch for efterårets prøvemedlemmer.

Af efterårets 62 prøvemedlemmer deltog 22 i matchen på Skjoldungen. Hver bold havde en mentor med på runden.

Det var flot efterårsvejr, og der var god stemning både på banen og på terrassen bagefter.

Da alle var kommet ind, blev der serveret smørrebrød i restauranten, og undervejs var der præmieuddeling, hvor Flemming fra Otto Suenson Vin igen havde været gavmild med sponsorgaver.

Dagens vindere:

Herrer

1. Ove Vedel Andersen med 21 point
  2. Carl Gustav Boas med 20 point
  3. Balder Helstrup Diekmann med 18 point

Damer

1. Mille Gamst med 17 point
  2. Lisbeth Vedel Andersen med 17 point
  3. Lone Anker Rasmussen med 12 point

Tættest på flaget på hul 1

• Michael Sulbæk Larsen med 2,80 m

Andensidstepladsen

• Anne Sophie Jensen, som fik et gavekort til en lektion

Prøvemedlemmerne fik desuden information om de muligheder klubben tilbyder nye golfspillere for at komme godt i gang både i klubben og på banen.

Henning og Anders fra Kaninudvalget informerede om Kaninmatcherne, som er en god mulighed for at lære andre at kende og blive en del af det sociale liv i klubben.

Et andet tilbud er “Løvetræning” (træning til let øvede) i 2025.

Der blev også fortalt, at prøvemedlemmerne kan finde information om øvrige aktiviteter og klubber i klubben på hjemmesiden.

Merete Koefoed

Se fotos fra dagen: