Slutmatch for alle deltagere i hulspilsturneringen 2024

Fredag den 13. september 2024 afholdt vi afslutningsmatchen i hulspilsturneringen, hvor alle, der har deltaget hen over året, kunne være med.

Vi var ikke så mange, men til gengæld havde vi lidt sjov og ballade med norsk stableford. I norsk stableford har man et gratis kast per hul, og det gav den enkelte deltager mange points og en virkelig god score.

Nogle af deltagerne var enige om, at de skal øve sig på at kaste og trille, så måske får petanquebanen ekstra opmærksomhed, når den er færdig.

Vinderen blev Erik Bonnesen med 55 points, nummer to blev Lars Carlsen med 52 points og tredjepladsen snuppede Stephen Mullins med 50 points. Lisbeth Jonstrup havde også 50 points, men Stephen har et lavere handicap.

Der var fine præmier til vinderne, som det ses af billederne.

Tak til Peter for asiatisk kylling med grønt og karrysauce.

Tak til alle for i år – vi ses i 2025.

Lene Rasmussen, koordinator for Roskilde Golf Klubs hulspilsturnering