Medlemsmøde mandag 16/9 2024 er udsolgt

Med 120 tilmeldte er der ikke plads til flere til bestyrelsens informationsmøde, som bliver holdt mandag den 16. september 2024.

Bestyrelsen vil bl.a. fortælle om den seneste medlemsundersøgelse, om status på projektet med at skaffe vand til banen (ikke mindst det nye indspilsområde) og så kommer der mere information om – og besøg fra – det nye indendørs golfcenter, der er ved at blive indrettet ved Ros Have – og som Roskilde Golf Klub vil lave en samarbejdsaftale med.

Der kommer efterfølgende et referat af mødet på hjemmesiden, så jer, der ikke nåede at melde jer til mødet, også får informationerne.

Der er også en gruppe, der har tilmeldt sig spisning i Restaurant Birdie inden mødet. Denne spisning starter ca. 17.45.