Medlemsmøde mandag 16/9 kl. 19 – med tilmelding og mad

Vil du høre, hvad bestyrelsen går og pusler med, hvad årets medlemsundersøgelse har givet af resultater, hvordan en ny app fra Dansk Golf Union indeholder og hvad planerne er for banerne det næste halve år?

Alt dette kan du høre mere om på et informationsmøde, som bestyrelsen holder i klubhuset mandag den 16. september kl. 19.

Denne dag kan du også høre mere om efterårets store nyhed, nemlig åbningen af et nyt indendørs golfcenter i Roskilde – hvor Roskilde Golf Klub er samarbejdspartner. Både ejeren af Simgolf og den daglige leder af centret i Roskilde, Keld Jensen og Jacob Sørensen, kommer med til medlemsmødet for at fortælle mere.

Medlemsmødet er åbent for alle – der er tilmelding på forhånd via GolfBox.

Restaurant Birdie tilbyder også spisning inden medlemsmødet. Du kan også tilmelde dig spisning via GolfBox. Der bliver serveret paprikagryde med ris til 99 kr. – eksklusive drikkevarer. Maden serveret fra kl. 17.45.

Der er plads til ca. 120 deltagere – det er først til mølle.