Anbefaling af Optimisterne fra nyt medlem

Hvis du er kvinde med et HCP over 36 og er fuldtidsmedlem, kan jeg varmt anbefale, at du melder dig ind hos Optimisterne.

Flere medlemmer af Roskilde Golf Klub havde opfordret mig til at melde mig ind hos Optimisterne.

Jeg vil gerne hermed give optimisterne en stor tak for en varm og omsorgsfuld modtagelse. Jeg skrev til formand Lisbeth og fortalte om min nervøsitet med sommerfugle i maven. Straks kom der besked retur, at Lisbeth ville tage sig af mig første gang jeg kom, og at vi skulle spille sammen. Det var af stor betydning, at der blev taget hånd om mig fra start. De andre medlemmer kom på min første dag med glade og varme smil og bød mig velkommen. Det har herfra kun været dejlige tirsdage med godt spil og sjove matcher med tilhørende socialt samvær og god mad fra Restaurant Birdie.

Hanne Holstein Henckel

Her kan du se Optimisternes side.