Regelaften for alle, der spiller regionsgolf

Begivenhedsdetaljer

Regelaften i hulspil for alle der spiller regionsgolf

2023-sæsonen for Regionsgolf starter med en regelaften specielt med fokus på hulspilsreglerne, så alle spillerne står bedre rustet, når deres matcher starter senere på foråret.

Det foregår i klubhuset tirsdag den 11. april 2023 kl. 19.

Jørgen Lindelius og Lars Søndergaard fra regel- og handicapudvalget kommer med et oplæg omkring reglerne.

Der er tilmelding via GolfBox. Her er der også mulighed for at skrive spørgsmål til regler/situationer, som udvalget dermed kan tage med i deres tilrettelæggelse af aftenen.

“Spiller du ikke regionsgolf, men vil gerne høre noget om reglerne alligevel, er du meget velkommen bare du tilmelder dig via GolfBox,” fortæller koordinator for regionsgolf, Erik Christiansen og tilføjer:

“Men denne aften er der fokus på hulspil.”

Tilmeldingen i GolfBox foregår via menupunktet “Klubturneringer”.

• Se siden med regionsgolf – herunder alle de puljer, der er gældende for 2023 og med navne og kontaktoplysninger på alle 13 holdkaptajner

Billedet i toppen er fra oktober 2022, hvor regionsgolf holdt en samlet afslutning i klubhuset.