Damedagen – infomøde kl. 18

Begivenhedsdetaljer

Denne begivenhed varer fra 24 marts 2020 indtil 3 april 2024. Det optræder næste gang den 3. april 2024 18:00

Damedag klar til 2024 – info om tilmelding også til weekendtur

Damedagen, der spiller om tirsdagen, har nu lagt planen for forårssæsonen 2024 og her kan du læse om, hvad der kommer til at ske i 2024. Her kommer først de mest aktuelle datoer:

Der kommer sandsynligvis også en en-dagstur til efteråret, men dato og øvrige praktiske oplysninger er ikke på plads endnu.

På Damedagens side kan du finde hele matchplanen for foråret + tilmelding til Sverigesturen og øvrige oplysninger om, hvordan damerne spiller om tirsdagen. Igen i år er der opdeling i tre rækker, der spiller 18 huller, og en række for 9-huls spillere.

Det koster 300 kr. at være med i Damedagen 2024 og tilmelding til sæsonen foregår i GolfBox.

Alle nye som gamle medlemmer af Damedagen er velkomne til at være med i sæsonen. Spred gerne budskabet, så der kommer så mange damer med som overhovedet muligt. Deltag meget gerne i informationsmødet den 3. april.

Her er programmet for informationsmødet den 3. april 2024:

• Kl. 18: Tapas fra Restaurant Birdie til 99 kr. – betaling til restauranten på dagen
  • Kl. 18.30: Information fra Damedagsudvalget og fra protræner Martin Hansen
  • Ca. kl. 19: Modeshow, hvor Daily Sport deltager

Damedagen er vært for en kop kaffe/te samt en lille kage.

Tilmelding skal ske senest 29. marts til .

Hvis du har tilmeldt dig Damedagens turnering 2024 inden 9. april 2024, tilmelder Damedagens styregruppe dig alle turneringsdage. Så du skal blot booke en tid i GolfBox fra gang til gang.

Damedagen opfordrer dig til at fjerne din tilmelding på de dage, hvor du ved du ikke har mulighed for at spille senest dagen før kl.20.59.

Du skal logge ind for at tilmelde dig og betale.