Proshop lukker november-marts – weekendåbent i december

Martin, Ditte og Victor i proshoppen har haft et godt – og travlt – første år i Roskilde Golf Klub. Derfor benytter de vintertiden til at holde ferie.

Proshoppen holder derfor lukket i november, januar, februar og det meste af marts. I december er der åbent for julehandel fredag-søndag (men lukket i hverdagene), ligesom der er åbent i Black Friday weekenden i slut november plus i den første weekend af januar, så der kan byttes julegaver, hvis der er brug for det.

I november og marts er der også klubture til Spanien (udsolgt) og Grækenland (stadig ledige pladser), men proshoppen og trænerne benytter ellers tiden til ferie, opladning og forberedelser til 2025-sæsonen.

”Vi er meget taknemmelige for en rigtig god modtagelse. Vi startede jo i januar 2024 og var på forhånd meget spændte, fordi vi ikke har prøvet både at være trænere og have proshop samtidig. Men det er gået rigtig godt. Proshoppen er blevet modtaget godt og der har været rigtig travlt med træning,” fortæller Martin og Ditte Hansen, der har Victor Molte Jensen som protræner-elev.

Både individuel træning og holdtræning kommer igen i 2025 – stadig med Victor som proelev. Han går på skole hen over vinteren for at blive endnu dygtigere.

”Oprindelig var det også meningen, at jeg skulle på skole og ende med at være protræner, men jeg har valgt i øjeblikket kun af fokusere på shoppen og er derfor stoppet på protræneruddannelsen,” fortæller Ditte Hansen, der dog stadig fungerer som hjælpetræner, når der er brug for det.

Proshoppen kommer senere med nogle specielle jule- og Black Friday tilbud.

Her er et overblik over proshoppens åbningstider i vinteren 2024/25:

Oktober:

• Mandag-torsdag kl. 9.30-17