Aflyser Rehab-golf open i Roskilde – for få tilmeldinger

Roskilde Golf Klubs rehab-golfudvalg har desværre måtte træffe den tunge beslutning og aflyse den nationale turnering, Rehab-golf Open 2024 i Roskilde, der skulle have været afviklet lørdag den 31. august og søndag den 1. september.

Det var ellers meningen, at rehab-golfspillere fra hele landet skulle mødes i Roskilde og at der på den måde blev startet et større rehab-netværk.

“Men desværre viste det sig, at der ikke kom nogen tilmeldinger fra andre klubber. Det er meget ærgerligt, for vi har ellers brugt en del ressourcer på at få arrangementet op at stå og på at gøre reklame for det. Men det er igen et bevis på, at det er et meget langt, sejt træk at få gjort rehab-golf landsdækkende og vi giver ikke bare op,” fortæller Hans Kristian Olesen fra rehab-golf i Roskilde.

Han tilføjer, at udvalget i Roskilde håber at kunne gennemføre Rehab-golf Open i 2025, fx i samarbejde med en anden klub.

På billedet er det rehab-spiller Erik Hansen.