Sjov match søn 3/11 – men du får ikke mange point

Går du op i at få mange stablefordpoint, når du spiller, så skal du ikke melde dig til matchen i Roskilde Golf Klub søndag den 3. november 2024.

Men vil du have en rigtig sjov dag på banen, så er ”Personalets hævn” en match, du skal være med i.

Denne årets sidste klubmatch er nemlig tilrettelagt på den måde, at der på alle huller vil være forhindringer/udfordringer, du normalt ikke ser på en golfbane.

Du får på forhånd ikke at vide, hvilke forhindringer der er – det bliver op til greenkeepernes og sekretariatets fantasi – men der kan stå ting i vejen på green eller du kan komme til at blive forstyrret på anden vis.

”Vi håber, at rigtig mange har lyst til at være med – vi glæder os i hvert fald til at genere jer en lille smule, forhåbentlig sådan, at vi alle får smil på læben og en sjov dag,” fortæller daglig leder, Jesper Wedersøe.

På billedet ses han med chefgreenkeeper Nick Bosholdt – med et foto over banerne og eksempler på det, der evt. ender med at blive forhindringer på dagen.

Matchen bliver afviklet på Skjoldungebanen over ni huller med gunstart kl. 10. Der er plads til i alt 52 spillere – der bliver dobbeltstart på nogle huller og der er også en overraskelsespost. Matchen bliver en Texas Scamble – altså en holdmatch.

Forvent, at runden kommer til at tage noget længere tid, end en normal 9-hullers runde gør.

Det koster 125 kr. at være med – det er lidt at spise efter matchen, eksklusive drikkevarer.

Sidste frist for tilmelding er onsdag den 30. oktober kl. 14 – hvis der er flere pladser tilbage på det tidspunkt.

Herunder er der link til direkte tilmelding via GolfBox.

Tilmelding til Personalets hævn søndag den 3. november 2024.