Evaluering af regionsgolf – nye spillere skal melde sig til 2025

Torsdag den 17. oktober 2024 var holdkaptajnerne for Roskilde Golf Klubs regionsgolfhold samlet til møde i klubhuset for at drøfte året, der er gået, samt året der kommer.

I år har vi haft 12 hold tilmeldt turneringen, det blev til tre puljevindere, to hold blev nr. 2, to hold blev nr. 3 og endelig fem hold, der sluttede på sidstepladsen i deres puljer.

Vi havde en god drøftelse om året, og var alle enige om, at vi går efter flere puljevindere til næste år. Det kunne være godt hvis Roskilde Golf Klub engang kunne få hold med, dels til sjællandsmesterskaberne og til landsmesterskaberne, det er vores håb og ønske.

Til næste sæson 2025 påtænker vi ligeledes at tilmelde omkring 12 hold.

Vi arbejder videre med de bruttotrupper, holdene har haft i 2024. Men hvis du ikke har været med og godt kunne tænke dig at spille regionsgolf i 2025, skal du skrive en mail til mig, så vil jeg kontakte dig, og prøve at se hvor vi lander. Det kan jo være, at der tilmelder sig så mange, at vi kan lave et nyt hold. Jeg vil være ærlig at sige, at der er fyldt godt op på holdene, som vi har pt. Alle er velkomne dog med et max handicap på 30, da spillerne i den laveste række (D-rækken) har handicap helt ned til 23,5. Jeg kan ikke love, at du kommer til at spille regionsgolf til næste år, men jeg kan love at du kommer med på en liste over kommende spillere.

Til slut – tak til alle spillere og holdkaptajner for året der er gået, vi vender stærkt tilbage til næste år.

Erik Christiansen

Koordinator Regionsgolf

Hvis du ikke har har været med på et regionsgolfhold i 2024, men gerne vil være med i 2025, så skal du skrive et mail til Erik Christiansen (). I mailen skal du udover dit navn og medlemsnummer skrive dit nuværende handicap, din fødselsdag og år og dit telefonnummer.

Tilmelding af hold sker i december, så det er inden da, at der skal tages stilling til, om der i 2025 skal tilmeldes et ekstra hold. Nye tilmeldinger må derfor gerne sendes til Erik senest 1. december 2024.

På billedet er det deltagerne ved holdkaptajnsmødet.