Træning og priser

Har du brug for at få trænet dit sving, dine chips, din putting eller hvad som helst andet, der kan gavne dit spil ude på banen, så står Lasse, Mads og Emil til rådighed med individuel træning.

Se under fanen “Booking”, hvordan du bestiller tid.

Trænerne tager hensyn til både dit niveau og dine ønsker – og de kan helt sikkert hjælpe med, at du forbedrer dig, uanset om du er begynder, rutineret motionist eller elitespiller.

Priser for individuel træning:

• 1 klip / 1 lektion (20 min) 200 kr.
  • 5 klip / 5 lektioner 900 kr.
  • 10 klip / 10 lektioner 1600 kr.
  • Banelektion 9 huller, 2 timer 1000 kr.

Bliver du forhindret, så kan du få pengene tilbage, hvis du afbooker senest 24 timer før træningen. Du får ikke penge tilbage, hvis du melder afbud senere end 24 timer før.

Alle klip skal bruges inden d. 31 oktober i indeværende år.

Golf360 – kom hele vejen rundt om dit golfspil

Her er et særligt tilbud, hvor du i samarbejde med din træner får lavet en plan for dit golfspil. I dette tilbud kommer vi forbi:

• Driver
  • Jern
  • Kortspil
  • Bunker
  • Putning
  • 9 huller med træneren på vores dejlige bane

I alt fem lektioner plus en 9 hullers banelektion

Pris: 1500 kr.

Hvert år har Proshoppen tilbud om særlig holdtræning.

Du tilmelder dig under fanen “Booking”, via  www.frolichgolf.dk. Her kan du i ro og mag sætte det ønskede beløb ind og bestille din træning. Du kan også komme ind og betale og bestille tid i Prohoppen i klubben.

Priser for holdtræning:

• En times kursus med minimum fire og maksimum otte personer = 125 kr. pr. person

Herunder kan du se datoer for holdtræningerne i august og september 2019:

Du booker dine tider, både til holdtræning og individuel træning via www.frolichgolf.dk – eller du kan bestille tid i Proshoppen i klubben.