Kl. 10-14: Åbent hus – kom og prøv golf

Begivenhedsdetaljer

På grund af corona-krisen var det ikke muligt at afholde Golfens Dag i foråret. Det kompenserer vi nu for ved at holde åbent hus søndag den 2. august 2020 kl. 10-14.

Vi inviterer på rundvisning med guide, let undervisning ved trænerne, mulighed for at spille hul 1 på par 3 banen samt let frokost hos Peter i restauranten.

Derudover har en heldig eller dygtig gæst mulighed for at vinde et gratis prøvemedlemsforløb til en værdi af 995 kr. ved en nærmest hullet konkurrence.

Vi holder ligeledes informationsaften for nye prøvemedlemmer tirsdag den 4. august kl. 19.

Her kan man komme og høre om vort tilbud vedrørende prøvemedlemskab i efteråret.

Klubben byder på lidt at drikke. Ingen tilmelding.

Så kender I nogen, der er på vej til at tage springet udi vores herlige sport, så giv dem et praj om disse begivenheder. Efterårssæsonen starter 10. august.

Udvalg for prøvemedlemmer