Fredagsmøde/-bar i RGK’s sponsornetværk

Begivenhedsdetaljer

Denne begivenhed sluttede den 29 maj 2020

Velkommen til sponsorsiden i Roskilde Golf Klub.

At være sponsor i Roskilde Golf Klub er ikke kun et spørgsmål om, at man betaler et beløb og dermed får “kick-back”. Du skal som sponsor selv være aktiv – til gengæld lover vi dig at stille hele vores klub til din rådighed.

Et sponsorat i Roskilde Golf Klub giver bl.a. sponsor mulighed for at profilere sig i forhold til klubbens ca. 1500 medlemmer, deltagelse i den årlige sponsormatch samt til at deltage i vores netværk, hvor vores sponsorer inviteres til en række arrangementer i sæsonens løb, som bl.a. giver mulighed for at lave aftaler på kryds og tværs mellem klubbens sponsorer.

Vores sponsorer er naturligvis med til at bidrage til klubbens økonomi, men er også med til, at vi som klub hele tiden kan udvikle os og det er vi selvfølgelig meget taknemmelig for.

Som sponsor findes der forskellige sponsorater (sponsorpakker) og du vælger selv hvilket sponsorat du vil indgå.  Se under fanen “Sponsorpakker”.

Derudover er det også muligt, at vi kan skræddersy en individuel pakke, der passer til dig og din virksomhed.

Som sponsor er der også mulighed for at afholde “Company Days” for kunder og forretningsforbindelser.

Vil du høre mere om sponsering i Roskilde Golf Klub, så kontakt sponsorformand Nicolai Karhof på tlf. 20376023 eller .

Sponsorerne på Facebook

Vi har også oprettet en Facebookside.

Du er er meget velkommen til at gå ind og kigge og så håber vi selvfølgelig at du også vil ”like” Facebooksiden.

Facebooksiden bruger vil til følgende informationer:

• Fotos fra vores arrangementer
  • Tilbud mellem sponsorerne
  • Ture og matcher
  • Info om sponsorpakkerne

Udlandsture

Ca. en gang om året bliver der arrangeret en udlandstur for klubbens sponsorer.

Præsentation af jer + kontaktoplysninger

Her på hjemmesiden er der mulighed for, at I kan blive præsenteret med jeres logo, lidt tekst om jeres firma samt kontaktoplysninger inklusive foto af jeres kontaktperson, som meget gerne må være den, som har sin gang i klubben i forvejen, fx til netværksmøder og almindeligt golfspil.

Du/I skal levere:

• Tekst: 4-600 tegn (med mellemrum, ikke mere) – teksten skal indeholde, hvad jeres firma leverer og fx hvad I er specielt gode til
  • Kontaktoplysninger (telefon og/eller mail)
  • Logo (har vi garanteret fået i forbindelse med indgåelsen af jeres sponsorkontrakt – ellers kontakter vi jer)
  • Portrætfoto (det tager vores webmaster – det er hurtigt gjort og jeg sikrer ensartede og gode fotos

Her kan du finde kontaktoplysningerne på webmaster.

Sponsorerne bliver vist på faner her på siden under en af følgende kategorier:

• Mad og vin
  • Håndværkere
  • Rådgivning og konsulenter
  • Service
  • Økonomi og ejendomshandel

Særlige tilbud til medlemmerne

Under fanen “Tilbud til medlemmer fra sponsorer” er det muligt at få vist særlige tilbud fra din virksomhed. Det kan være generelle tilbud eller tilbud i en begrænset periode.

Hvis I ønsker at gøre brug af dette, skal I levere følgende:

• En kort tekst med præsentation af tilbuddet og hvor længe, det gælder

eller

• Et dokument, hvor tilbuddet står beskrevet

Send materialet til webmaster.

Vi kan tilbyde en række forskellige sponsorpakker, som alle indeholder deltagelse i vores netværk.

Her kan du se en oversigt over sponsorpakkerne.

Sponsornetværket i Roskilde Golf Klub holder én gang om året en stor sponsormatch, som alle bliver inviteret til.

Derudover bliver der med jævne mellemrum afholdt matchdage, hvor vi spiller og spiser sammen.

Programmet er normalt:

• Kl. 7.30–7.45: Indskrivning
  • Kl. 7.50: Morgenmad
  • Kl. 9: Gunstart
  • Kl. 13.30: Hygge på terrassen/inden for med lidt rose, hvidvin, champagne
  • Kl. 14: Frokost
  • Kl. 14.20: Dagens matchsponsor

Her er planen for 2024:

• 3. maj: Sponsormatch, Matchsponsor er allerede booket og bliver Sedna, Erik Hendriksen uvildig rådgiver og proceskonsulent. Tilmelding sker til
  • 7. juni: Vi spiller den store holdmatch om the Claret Jug. (sidste års vinder har pokalen med indgraveret). Vi har endnu ikke en matchsponsor til denne dag. Tilmelding sker til
  • 16. august: Sponsormatch, Vi har endnu ikke en matchsponsor til denne dag. Tilmelding sker til
  • 20. september: Afsluttende sponsormatch, Vi har endnu ikke en matchsponsor til denne dag. Tilmelding sker til
  • 4. oktober: og dagene før og efter skal I reservere til vores sponsortur. Tilmelding sker til

Her har vores sponsorer mulighed for at lægge specielle tilbud til klubbens medlemmer.

Aktuelle tilbud:

Sedna IT-systemrådgiver tilbyder: Skal du udskifte eller optimere dine administrative systemer, så kan du få gratis uvildig konsulentassistance til at finde det, som passer til din virksomhed. Det kræver at du søger et tilskud, og det vil jeg gerne hjælpe dig med u/b. Du kan få fra 50.000 kr. til 100.000 kr.

www.smvdigital.dk kan du se alle puljer.

Det vil være godt, at vi har lidt tid inden tidsfristerne. Der er følgende puljer i 2024:

Tilskud til privat rådgivning 50.000, kr. – er åben NU.
Tilskud til privat rådgivning 100.000 kr. – åbner for ansøgning den 18. marts 2024
Tilskud til privat rådgivning 50.000 kr. – åbner for ansøgning den 6. maj 2024
Tilskud til privat rådgivning 50.000 kr.  – åbner for ansøgning den 26. august 2024
Tilskud til privat rådgivning 100.000 kr. – åbner for ansøgning den 30. september 2024

Ring til Erik Hendriksen på tlf. 20 29 88 86 eller skriv på og så finder vi et tidspunkt, hvor jeg kigger ud og ser, hvad dine muligheder er omkring tilskud.

Læs mere om mine ydelser på www.sedna.dk.

Roskilde Golf Klub har indgået en særlige aftaler, hvor medlemmerne indirekte kan give ekstra støtte til klubben.

Det er ved at benzin hos OK Benzin.

Vi har samlet information om disse indkøbs- og rabataftalen på en særlig side, som du kan finde her.

Nicolai Elkjær Karhof
Formand for sponsorudvalget