Seniorgolf på 3-dages tur til Jylland

17.-19. maj var 61 seniorer, heraf 58 golfspillere på tur til Jylland med ophold på Hovborg kro og spil på Vejen GK og Kaj Lykke GKs baner.

Alle mødtes på kroens ladeloft, da vejret ikke bød på mulighed for at starte med hygge med mere udendørs.
Aktiviteterne var store på kroen med konfirmationer, men middag med sange igen fra Poul Erik Edsen-Johansen og små indlæg bød på en hyggelig aften.
Efter morgenmaden bød Vejen GK velkommen til deres dejlige anlæg, hvor frivillige sørgede for, at vi alle hurtigt kom til vores starthuller.
Mandag aften på Hovborg kro inden alle mødte friske til morgenmad inden turen gik til Kaj Lykkes flotte anlæg ved Bramminge. Også her var der god service med at hjælpe alle spillere til de rette starthuller.
Afslutning i klubbens restaurant, hvor det sammenlagte resultat for de to dage udløste mange flotte præmier, herunder fra sponsorerne Restaurant Tee-Time, Roskilde GK, Suenson Vine, Hovborg Kro og Kaj Lykke GK, som vi takker for.
Tak til arrangementsudvalget Grethe, Henning og Jørgen – og en stor tak for alles medvirken til gode og hyggelige dage.
Stemningsbilleder fra dagene giver indtryk fra Hovborg kro, Vejen GK og Kaj Lykke GK.