Det planlagte medlemsmøde flyttes fra 22. januar til onsdag den 4. februar kl. 19.00.
Flytningen skyldes, at bestyrelsen har vurderet, at det ikke var realistisk at have et retvisende regnskab for 2025 samt et gennemarbejdet budget for 2026 klar allerede i slutningen af januar.
Sekretariatet udsender indkaldelse med præcist tidspunkt, tilmelding og dagsorden i den kommende uge.
På medlemsmødet vil der blandt andet være orientering om restauranten, banen, resultatet for 2025, budgettet for 2026, påtænkte investeringer samt kontingentet for 2027.
Der kan allerede nu sættes kryds i kalenderen tirsdag den 17. marts om aftenen, hvor klubbens generalforsamling afholdes.
Efter medlemsmødet serveres der en let forfriskning.

