Nytårskur for Onsdagsmorgenherrerne 7. januar 2026.

Onsdagsmorgenherrerne havde sat hinanden stævne denne kolde vintermorgen for at byde det nye år velkommen. Det blev behørigt ledsaget af hjemmelavet kransekage efter grundig overleveret opskrift af Morten Sørensen. Dertil sprudlende Cremant, åbnet med sabel.

Snakken gik livligt og humøret som vanligt højt. Vi glæder os alle til at få gang spillet igen og ser frem til mange gode runder i det nye år. Ikke mindst på vores fællestur til Juelsminde i maj.

Vi håber også på nye ansigter i gruppen. Så hvis spilletidspunktet passer onsdage mellem 7:30 og 8:30 i sommerhalvåret, så er det bare at møde op.

Kan du ikke vente, så mellem 8:30-9:30 i vinterhalvåret. Når banen ellers er ryddet for sne.

Godt nytår til alle i Roskilde Golf Klub og tak for jeres indsats i 2025, alle som én!